hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اثرگذاری مطلوب سامانه ۱۳۷ در تقویت ارتباط شهروندان و شهرداری

قم|اثرگذاری مطلوب سامانه ۱۳۷ در تقویت ارتباط شهروندان و شهرداری

شهردار قم بر اثرگذاری مطلوب سامانه ۱۳۷ در تقویت ارتباط شهروندان و شهرداری تاکید کرد.

به گزارش حبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با بیان اینکه شهرداری ارگانی است که بیشترین ارتباطات را با شهروندان دارد، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در دستور کار شهرداری به عنوان ارگانی مردمی قرار دارد بحث تکریم آنها است و این موجب می‌شود که با مشکلات شهروندان آشنا شویم.

شهردار قم با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ مسیر ارتباطی شهرداری با شهروندان برای آشنایی با مشکلات و مسائل است، افزود: روند جدیدی که در این سامانه پیش‌بینی شده این است که چهارشنبه‌های هر هفته از شهردار تا معاونین و مدیران شهری در این سامانه حضور یافته و پاسخگوی مستقیم شهروندان باشند تا هم مشکلات را آگاه شوند و هم سرعت پیگیری بیش از پیش شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به پاسخگویی مستقیم به مشکلات شهروندان، افزود: در روزی که بنده در سامانه حضور داشتم تماس هایی در حوزه های مختلف خدمات شهری، شهرسازی، فرهنگی،ترافیکی و عمرانی برقرار شد که به آنها پاسخ داده شد و دستورات لازم برای سرعت بخشیدن به رفع مشکلات شهروندان داده شد.

وی بیان کرد: این کار برای تقویت رضایت‌مندی شهروندان و قوام‌بخشی به ارتباطات طرفینی شهروندان و شهرداری است.

لازم به ذکر است:سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ به صورت شبانه روزی درخواست ها ، اطلاعات و نظرات شهروندان را دریافت و پس از پردازش به سازمانها،مناطق و واحدهای اجرایی شهرداری ارسال می نماید و سپس اقدامات در قالب بازخورد سنجی به شهروندان منعکس می گردد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد